wannabe-hipster

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av emelie härnström - 25 oktober 2013 16:48

Bra att tänka på när du blir mobbad!

  • Du ska aldrig tänka att du får skylla dig själv för att du blir mobbad , det är aldrig ditt fel att du blir mobbad. 
  • Det finns lagar till att man inte får mobbas ( tex lagarna finns i skolan och på arbetsplats.)
  • Det är ett brott om någon hotar dig. ( tex mobba med våld, eller lägga upp bilder på nätet.)
  • skolan och arbetsgivaren har som skyldighet att stoppa mobbningen.
  • Om du känner att du börjar bli mobbad så ska du höra av dig till närmsta vuxen , antingen lärare, arbetsgivare, rektor, eller kurator eller dina föräldrar.

har ett tips till er som tycker det är kul och mobba folk, tänk på vad ni säger på internet , det kommer alltid finnas kvar där permanent, och det sårar mer en vad ni tror och behövs. Tänk att det kan gå jätte illa, tror ni inte vill ha ett liv på erat samvete.

tack för mig.

puss och kram skumbanan

Av emelie härnström - 25 oktober 2013 16:04

Fyra frågor om förhållanden!

Är du singel? - Ja det är jag , precis blivit , men vi tog det beslutet ihop.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja men det var länge sedan, sen annasr vet jag inte beror på.

Hur många har du varit kär i? - det vet jag inte svår fråga.
Är du kär just nu? - nja inte kär, men jag gillar en person. :D


vem vet mest om dig? - Min bästa vän amie
vem är den roligaste av alla dina vänner? - Man kan inte välja , jag tycker alla mina vänner är roliga <3 

vem är snyggast av alla dina vänner? - ALLLLLA <3

 

 

Så då fick det bli svara lite på olika ''bloggfrågor'' , gillade ni detta och vill att jag gör flera av dessa inlägg, ''gilla'' detta inlägget då.

puss och kram skumbanan!

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Life as me!!

  

 

 hej mitt namn är emelie. 

Jag är 19 år gammal och bor med mina föräldrar i en lite ort utanför linköping.

På min firitid är jag med min älskling och mina vänner. Min kärlek tänker jag inte dirket ta det här öppet. Men ar ni frågor om det ställ dom i frågerutan här under. 

Annars i min blogg kommer jag skriva om massa saker, som självförtroende, vad jag gör om dagarna och även massa andra roliga saker.

Min blogg kommer framförallt va en peppblogg. Hoppas ni kommer gilla min blogg och stannar här och vill fortsätta läsa. 

 

 

Ask me anything

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

RSS

Besöksstatistik

j



top

Jag är så här gammal just nu!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards