wannabe-hipster

Alla inlägg under september 2013

Av emelie härnström - 29 september 2013 13:13

Hej.
Hoppas allt är bra med er. Med mig är det bra. Tittar på gta5 syrran spelar .
Hörs sen

Av emelie härnström - 28 september 2013 23:34

Stört jäkla ap kul jag har haft idag. Började ju provjobba min första dag idag o det var verkligen as roligt. Har aldrig haft tråkigt idag förutom nu när jag har ont i benen.... Men det går nog över när jag sovit. Jobbade på cloetta center arenan o idag var det hockey match lhc-brynäs o lhc vann med 5-4 tack o lov. Hoppas värken går över för har as ont:( men ska vila hörs imorn hare gött..
Peace out!!<3

Av emelie härnström - 26 september 2013 08:43

hejsan alla underbara läsare. Det är så himla kul att ni bara blir fler o fler och det är jag så himla glad över.

Hursomhelst kanske ska berätta lite om gårdagen lite eftersom jag inte bloggade så jätte mycket igår om det. 

Ja igår när jag vaknade på morgonen gick jag och fixa iordning mig lite för att åka till affären och handla lite sen när jag kom tillbaks hem blev det att fixa mat och titta lite på tv samtidigt, och på tvn var det våra bästa år och the bachelor och efter det fick det bli frisörakuten. Sen kom pappa inklampande innanför dörren , efetrsom han hade lunch då då. Så då satt vi och åt lite och pratade lite som vanligt om olika saker. Sen pratade även pappa om hur han skulle fixa spelet till xboxet efersom häromdagen åkte pappa in o köpte det nya gta5 som han har velat ha länge. 

Själv så spelar inte jag så jag vet inte riktigt vad det går ut på men men (döm mig inte för det tack!)  

Ja efter det blev det att lyssna på massa musik och fixa för att jag skulle på konfan , men gick dit lite senare då. Ja ocjh där var jag till kl 9 igår så det var chill. 


Men jag saknar dig (S) så himla mycket och jag hoppas vi ses snart innan jag klättrar på väggar snart<3

ÄLKSKAR DIG <3

Men men vi hörs mer sen hare gött!

Peace out!<3


Av emelie härnström - 25 september 2013 15:02

Här har du några tips.

  • Sluta jämföra dig med andra personer. Jämför dig med bara dig själv.  Andras goda självförtroende kan vara en bild dom visar.
  • Om det finns någon i din omgivning som du ser har bra självförtroende. Om du börjar tänka på hur den personen pratar rör sig för sig mot andra , härma henne/honom. Det är faktiskt bevisat att man kan påverka sig själv genom att agera som att man hade ett bra självförtroende. SMART VA?
  • Ändra dina tankar för att få ett bättre självförtroende genom att börja tänka på positiva saker du har gjort , istället för att förmörka ditt huvud med saker du inte har klarat av.Allvarligt talat så är det ditt jobb att du blir din egen bästa vän, och inte sitta och trycka ner dig själv. Om du märker att du börjar trcyka ner dig själv, säg stopp att detta är inte rätt. Efter ett tag  kommer du märka att du mår mycket bättre och även kroppen kommer reagera på det sättet.
  • Sätt mål för dig själv. Skriv upp på en lapp vilka dina framtidsplaner eller mål är med livet.

Och ett tips till varje gång innan du går och lägger dig skriv ner 5 positiva saker som hänt dagen. 

Kom ihåg du är värld allt i världen. Du är viktigt. du är fin. Du är bra. Och du duger till allt.

Av emelie härnström - 25 september 2013 13:27

Hejsan alla läsare hoppas allt är kanon bra med er för med mig är det toppen bra lite små seg i kroppen bara<3
Ja ni idag händer det inte så himla mycket ska till konfan sen tror jag. Och jag har precis ätit massa mat o nu tittar jag på frisörakuten men idag hjälper hon en gaybar istället för frisörsalong. As bra att det var en gaybar.
Men jag skriver mersen bye bye

Av emelie härnström - 24 september 2013 09:14

  • Sträck på dig. Att sjunka ihop som en säck potatis kan få vem som helst att tappa självförtroendet. Testa så ska du få se skilldnaden. Det kommer funka.
  • Kunskap kan ge dig bättre självförtroende. Är du påläst och kan mycket saker , så kan det också påverka ditt självförtroende.
  • Försök döda negativa tankar som kommer upp i huvudet. Istället för att klanka ner på dig tex'' saker som du inte klarar'' tänk istället ''vad kan jag'' vad är jag bra på ''. Detta kommer förstärka ditt självförtroende rätt mycket.
    Ett tips innan du går och lägger dig varje kväll så kan du skriva ner fem punkter om vad som har varit bra på dagen. Alltså fem positiva saker som hänt dagen.

Lycka till alla. 

KOM IHÅG ALLA ÄR LIKA MYCKET VÄRDA<3

peace out!<3

Av emelie härnström - 24 september 2013 08:56

 

Life as me!!

  

 

 hej mitt namn är emelie. 

Jag är 19 år gammal och bor med mina föräldrar i en lite ort utanför linköping.

På min firitid är jag med min älskling och mina vänner. Min kärlek tänker jag inte dirket ta det här öppet. Men ar ni frågor om det ställ dom i frågerutan här under. 

Annars i min blogg kommer jag skriva om massa saker, som självförtroende, vad jag gör om dagarna och även massa andra roliga saker.

Min blogg kommer framförallt va en peppblogg. Hoppas ni kommer gilla min blogg och stannar här och vill fortsätta läsa. 

 

 

Ask me anything

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

RSS

Besöksstatistik

j



top

Jag är så här gammal just nu!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards