wannabe-hipster

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2013

#lite om min dag

Av emelie härnström - 17 oktober 2013 23:19

Hej alla.
Idag har min dag varit helt okej faktiskt. Varit ledsen bara men det har gått över nu tack o lov :)
Men det är mkt bättre nu iaf. Saknar en person väldigt mkt bara. Men hoppas vi ses
Är sjukt trött nu o vill bara va med shane <3
Gonatt

 
 
Mikael

Mikael

24 oktober 2013 07:55

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Jag hoppas det är okej att jag skriver detta här men jag undrar ifall du är intresserad av ett modeforum där man kan diskutera allt mellan himmel och jord som rör mode? Tanken är att hjälpa bloggare och andra med hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar. Eftersom vi har en hel del besökare så får man automatiskt fler läsare till sin sida om man gör bra inlägg, dessutom är man delaktig i en rolig gemenskap med likasinnade. Vi erbjuder också rabattkoder från välkända e-handlare, event, stylingtips och mycket mer. Om du bara vill läsa inlägg och inte bli medlem så är det helt ok men du får gärna visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta. Ha en fin dag! / Tack och kram från ModeMikael

http://forum.modekampanj.com

emelie härnström

25 oktober 2013 16:01

hej hej , tack så hycket, kul att du tyckerom min blogg.
kanske kommer kolla in senare sedan , jag är tyvärr inte så himla mode intresserad men men ,
ha det bra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie härnström - 27 oktober 2013 19:37

jag har ny blogg.   här är adressen   www.nattstad.se/mittlivsomemelie www.nattstad.se/mittlivsomemelie   Klicka gärna in på min nya blogg, kommentera, skriva till mig vettja. Kanske i framtiden så kanske jag kommer tbx hit.      ...

Av emelie härnström - 25 oktober 2013 16:48

Bra att tänka på när du blir mobbad! Du ska aldrig tänka att du får skylla dig själv för att du blir mobbad , det är aldrig ditt fel att du blir mobbad.  Det finns lagar till att man inte får mobbas ( tex lagarna finns i skolan och på arbetsplat...

Av emelie härnström - 25 oktober 2013 16:04

Fyra frågor om förhållanden! Är du singel? - Ja det är jag , precis blivit , men vi tog det beslutet ihop. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja men det var länge sedan, sen annasr vet jag inte beror på. Hur många har du varit kär i? - ...

Av emelie härnström - 15 oktober 2013 20:37

♡  Hoppas allt är bra med er. Med mig äre bra. Som ni ser så har jag fixat min nya design lite vad tycker ni om den? hiss/diss?? ...

Av emelie härnström - 15 oktober 2013 15:48

    • jag älskar att rita • jag hatar  att prata i telfon om det inte är nån väldigt speciell person • Jag kan inte leva utan musik • jag älskar att blogga om allt • Jag gillar all mat som fiins (iaf nästan)...

Life as me!!

  

 

 hej mitt namn är emelie. 

Jag är 19 år gammal och bor med mina föräldrar i en lite ort utanför linköping.

På min firitid är jag med min älskling och mina vänner. Min kärlek tänker jag inte dirket ta det här öppet. Men ar ni frågor om det ställ dom i frågerutan här under. 

Annars i min blogg kommer jag skriva om massa saker, som självförtroende, vad jag gör om dagarna och även massa andra roliga saker.

Min blogg kommer framförallt va en peppblogg. Hoppas ni kommer gilla min blogg och stannar här och vill fortsätta läsa. 

 

 

Ask me anything

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

RSS

Besöksstatistik

j



top

Jag är så här gammal just nu!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards