wannabe-hipster

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av emelie härnström - 5 oktober 2013 19:14

hej ska snart till jobbet, usch så segt men har en god vän som kommer hålla sms kontakt med mig :) tack snälla annica för att du är så himla snälla.


Ni som läser bloggar även annica har blogg, och här är den.

http://annicas.bloggplatsen.se/

så klicka in och läs och titta på hennes videos. Grym tjej :) (Y)

Hoppas ni kommer ha en rolig kväll. puss

peace out!!<3

Av emelie härnström - 5 oktober 2013 15:37

Hej på er. Hoppas att allt är kanon med er. Med mig är det as bra?
Lite trött bara sen igår när jag var med massa polare. As kul ju. Förutom när amie bara sliter i mina byxor. För art hon vill ha dom men nej dom är mina. Idag har det inte hänt så himla mkt har sätt två skräckfilmer. Kommer visa en av dom i bilderna. Nu så hade jag tänkt bada o tvätta håret för jag ska jobba ikväll.
Peace out!

Av emelie härnström - 5 oktober 2013 12:00

Här kommer bilder från gårdagen

Tidigare månad - Senare månad

Life as me!!

  

 

 hej mitt namn är emelie. 

Jag är 19 år gammal och bor med mina föräldrar i en lite ort utanför linköping.

På min firitid är jag med min älskling och mina vänner. Min kärlek tänker jag inte dirket ta det här öppet. Men ar ni frågor om det ställ dom i frågerutan här under. 

Annars i min blogg kommer jag skriva om massa saker, som självförtroende, vad jag gör om dagarna och även massa andra roliga saker.

Min blogg kommer framförallt va en peppblogg. Hoppas ni kommer gilla min blogg och stannar här och vill fortsätta läsa. 

 

 

Ask me anything

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärda bloggar

RSS

Besöksstatistik

j



top

Jag är så här gammal just nu!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards